Ryhmätoimintaa

Joensuun Siniristi ry on yhdistys, joka pyrkii tukemaan kansalaisia terveisiin elämäntapoihin. Yhdistyksen toiminta-ajatukseen kuuluu päihteettömyyden tukeminen, ennaltaehkäisevä päihdetyö sekä pyrkimys ohjata asiakkaita kohti päihteetöntä elämäntapaa.

Siniristin yhteystiedot löydät heidän omilta sivuiltaan osoitteesta: http://www.joensuunsiniristi.com/2

Siniristin toimintakalenteri löytyy osoitteesta: http://www.joensuunsiniristi.com/3

Siniristin avoimet ryhmät löytyvät heidän facebook sivulta osoitteesta: https://www.facebook.com/siniristi

Pohjois-Karjalan Mielenterveydentuki ry on mielenterveyskuntoutujien yhdyssiteeksi ja oikeuksien valvontaa varten vuonna 1971 perustettu yhdistys. Toimintamme rakentuu perustoiminnan osalta jäsenistön arjen aktivointiin, työtoiminnan kehittämiseen, ennaltaehkäisevän mielenterveystyön tiedottamiseen ja yhteistyötahojen kanssa toimimiseen.

Pohjois-Karjalan Mielenterveydentuki ry:n yhteystiedot löydät heidän omilta sivuiltaan osoitteesta: http://kotikievari.fi/yhteystiedot

PK:n Mielenterveydentuki ry:n avoimet ryhmät löytyvät heidän sivuiltaan osoitteesta: http://kotikievari.fi/ryhm%C3%A4t

Kotikartanoyhdistys ryInstagram
Kartanotie 9