Kotikartanon tilat

Kotikartanoyhdistyksen tilat sijaitsevat aivan Joensuun ydinkeskustan vuonna 1915 rakennetussa piparkakkutalossa (Kauppakatu 34, 80100 Joensuu). Talon vieressä sijaitsee useita maksullisia kadunvarsiparkkeja, mutta pienen kävelymatkan päässä löytyy useita eri pysäköintitaloja. Toimipisteemme lähistöllä on myös useita julkisen liikenteen bussipysäkkejä, joten tiloihimme on helppo saapua melkein mistä vain.

Yhdistyksen tiloista löytyy erikokoisia kokoushuoneita sekä it-tila, joita jäsenjärjestöt voivat vuokrata käyttöönsä. Lisäksi tiloistamme löytyy maksullinen arkistohuone järjestöjen käytettäväksi. Kokoustilojen varusteluun kuuluu av-laitteet sekä pienimuotoiset keittiötilat joista löytyvät kahvin- ja vedenkeitin, jääkaappi, mikro, kahviastiastoja sekä muita tarjoiluastioita. Keittiötilojen yhteydestä voi lunastaa myös lokeron kahvitustarvikkeiden säilytystä varten. Valitettavasti toimipisteessämme ei ole hissiä.

Jäsenjärjestöt saavat käyttöönsä elektroniset kulkutunnisteet tilojen käyttämistä varten. Tilavaraus tapahtuu sähköisen tilavarauskalenterin kautta, lisätietoja lähetetään jäsenjärjestöksi liittyvälle.

- - - - - - - - - - - -

Tilavarauksien hinnat

Jäsenjärjestöille:

Alle 4 tunnin varaus - ilmainen (sis. vuosittaiseen jäsenmaksuun)

Yli 4 tunnin varaukset - 30€/tila

Koko talon varaus (yli 4h) - 50€/kerta

Muille varaajille:

Alle 4 tunnin varaus - 30€/tila

Yli 4 tunnin varaukset - 50€/tila

- - - - - - - - - - - -

Tilaesittelyt

Alakerran kokoustila

Tunnelmallinen alakerran kokoushuone on ideaalinen kokoustila maksimissaan 10–15 hengen ryhmille. Tila on eteiseen avautuva (näköesteenä verho), talon vanhaa tunnelmaa henkivä ja sen yhteydessä sijaitsee kattava keittiötila. Alakerran kokoustilan välittömässä yhteydessä sijaitsee myös esteetön inva-wc.

Yläkerran kokoustila

Yläkerran kokoustila on tiloistamme suurin ja tarjoaa kokousmahdollisuuden noin 25 hengelle. Laajaan kokoustilaan voi järjestää isomuotoisen kahvitilaisuuden vaivattomasti tai se sopii useimpien toimijoiden kohtaamispaikaksi.

Neuvottelutila

Neuvottelutila on kompakti, maksimissaan 8 hengen kapasiteetin kokoustila. Neuvottelutila on nimensä mukaisesti loistava pienimuotoisten kokousten tai koulutusten järjestämiseen, joissa suuria tarjoiluja ei tarvita.

It-huone

It-tilassa sijaitsee kuusi tietokonetta, joita järjestöt voivat käyttää omien toimintojensa edistämiseen. Tilassa on mahdollista järjestää tietoteknillisiä koulutuksia ja hoitaa yhdistyksen asioita.

Arkistohuone

Toimipisteessämme sijaitsee myös arkistohuone, josta järjestöt voivat maksua vastaan hankkia arkistotilaa tärkeiden asiapaperiensa säilytykseen. Kertaluontoisella ostohinnalla järjestö lunastaa itselleen lukollisen arkistokaapin jota he voivat käyttää Kotikartanoyhdistyksen aukioloaikojen puitteissa.  Arkistokaappien kokoja on kahdenlaisia.

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä niin kerromme mielellämme tiloistamme sekä vuokrausperiaatteistamme lisää.

TOIMISTO
toimisto@kotikartanoyhdistys.fi