Kotikartanon tilat

Kotikartanoyhdistyksen tilat sijaitsevat aivan Joensuun ydinkeskustan vuonna 1915 rakennetussa Piparkakkutalossa (Kauppakatu 34, 80100 Joensuu). Talon vieressä sijaitsee useita maksullisia kadunvarsiparkkeja, mutta pienen kävelymatkan päässä löytyy useita eri pysäköintitaloja. Toimipisteemme lähistöllä on myös useita julkisen liikenteen bussipysäkkejä, joten tiloihimme on helppo saapua melkein mistä vain.

Yhdistyksen tiloista löytyy erikokoisia kokoushuoneita sekä it-tila, joita jäsenjärjestöt voivat vuokrata käyttöönsä. Lisäksi tiloistamme löytyy maksullinen arkistohuone jäsenjärjestöjen käytettäväksi. Isompien kokoustilojen varusteluun kuuluu av-laitteet sekä pienimuotoiset keittiötilat joista löytyvät kahvin- ja vedenkeitin, jääkaappi, mikro, kahviastiastoja sekä muita tarjoiluastioita. Keittiötilojen yhteydestä voi lunastaa myös lokeron kahvitustarvikkeiden säilytystä varten. Valitettavasti toimipisteessämme ei ole hissiä.

Tilavarausten teko

Lue lisää tilavarausten teosta sähköisen tilavarauskalenterin omalta sivulta.

Tilavarauksien hinnat

Jäsenjärjestöille:

Alle 4 tunnin kertavaraus - ilmainen (sis. vuosittaiseen jäsenmaksuun)

Yli 4 tunnin kertavaraukset - 30€/tila

Koko talon varaus (yli 4h) - 50€/kerta

Muille varaajille:

Alle 4 tunnin kertavaraus - 30€/tila

Yli 4 tunnin kertavaraukset - 50€/tila

Tilaesittelyt

Alakerran kokoustila

Tunnelmallinen alakerran kokoushuone on ideaalinen kokoustila maksimissaan 10–15 hengen ryhmille. Tila on eteiseen avautuva (näköesteenä verho), talon vanhaa tunnelmaa henkivä ja sen yhteydessä sijaitsee kattava keittiötila. Alakerran kokoustilan välittömässä yhteydessä sijaitsee myös esteetön inva-wc.

Yläkerran kokoustila

Yläkerran kokoustila on tiloistamme suurin ja tarjoaa kokousmahdollisuuden noin 25 hengelle. Laajaan kokoustilaan voi järjestää isomuotoisen kahvitilaisuuden vaivattomasti tai se sopii useimpien toimijoiden kohtaamispaikaksi.

Neuvottelutila

Neuvottelutila on kompakti, maksimissaan 10 hengen kokoustila. Neuvottelutila on nimensä mukaisesti loistava pienimuotoisten kokousten tai koulutusten järjestämiseen, joissa suuria tarjoiluja ei tarvita. Poikkeuksellisesti muista kokoustiloista, neuvottelutilan yhteydessä ei ole keittiötilaa.

It-huone

It-tilassa sijaitsee kuusi tietokonetta, joita järjestöt voivat käyttää omien toimintojensa edistämiseen. Tilassa on mahdollista järjestää tietoteknillisiä koulutuksia ja hoitaa yhdistyksen asioita.

Arkistohuone

Toimipisteessämme sijaitsee myös arkistohuone, josta jäsenjärjestöt voivat maksua vastaan hankkia arkistotilaa tärkeiden asiapaperiensa säilytykseen. Kertaluontoisella ostohinnalla jäsenjärjestö lunastaa itselleen lukollisen arkistokaapin, jota he voivat käyttää Kotikartanoyhdistyksen aukioloaikojen puitteissa.  Arkistokaappien kokoja on kahdenlaisia. Mikäli kaikki arkistokaapit ovat jo varattuina, tarjoamme mahdollisuuksiemme mukaan pienimuotoiseen asiakirjasäilytykseen soveltuvia arkistolokerikkoja jäsenjärjestöjen käytettäväksi.

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä niin kerromme mielellämme tiloistamme sekä vuokrausperiaatteistamme lisää.

TOIMISTO
toimisto@kotikartanoyhdistys.fi