Järjestöjen tuki

Kotikartanoyhdistyksen tavoite on tukea sosiaali- ja terveysalan järjestöjen toimintamahdollisuuksia Pohjois-Karjalan alueella. Tuemme alueen sosiaali- ja terveysalan järjestöjä antamalla ohjausta, neuvontaa ja tukea yhdistysten toimintaan sekä  räätälöimällä koulutuksia yhdistysten tarpeisiin.

Lisäksi Kotikartanoyhdistys tarjoaa kaikille Pohjois-Karjalan alueen järjestöille Piparkakkutalon idylliset ja monikäyttöiset kokous- ja ryhmätyötilat.

Järjestöjen tukeen sisältyy myös vapaaehtois- ja tukihenkilötoiminnan edistäminen. Tärkeä osa Kotikartanoyhdistyksen vapaaehtois- ja tukihenkilötoimintaa ovat vapaaehtois- ja tukihenkilövalmennukset, vapaaehtoistoiminnan tukeminen ja vapaaehtoisten "huolto".  Toimintaa tehdään ja kehitetään yhteistyössä vapaaehtois- ja tukihenkilötoimintaa tuottavien järjestöjen kanssa. Toimimme myös Kansalaisareenan Pohjois-Karjalan Valikkoverkoston koordinaattorina.

Kun sosiaali- ja terveysjärjestönne tarvitsee tukea tai apua, ota rohkeasti yhteyttä:

Järjestökoordinaattori Minna Takkunen, puh. 050 550 5944, minna.takkunen@kotikartanoyhdistys.fi

Mietitään yhdessä, kuinka voimme auttaa.