Järjestöhuone Linkin Yhteistyökumppanit

Pohjois-Karjalan Mielenterveydentuki ry

Pohjois-Karjalan Mielenterveydentuki ry on mielenterveyskuntoutujien yhdyssiteeksi ja oikeuksien valvontaa varten vuonna 1971 perustettu yhdistys. Toiminta rakentuu perustoiminnan osalta jäsenistön arjen aktivointiin, työtoiminnan kehittämiseen, ennaltaehkäisevän mielenterveystyön tiedottamiseen ja yhteistyötahojen kanssa toimimiseen. Lisäksi yhdistys pyrkii korjaamaan asenteita ja käyttämään sairastuneen omia voimavaroja toipumiseen.

Löydät Pohjois-Karjalan Mielenterveydentuki ry:n osoitteesta: http://kotikievari.fi/

Soroppi ry

Soroppi ry. on joensuulainen, vuonna 1992 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on yhdistää ja aktivoida yhdistyksen kotipaikan (Joensuu) ja sen lähikuntien alueella asuvia vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneita henkilöitä, ehkäistä ihmisten syrjäytymistä ja lisätä heidän sosiaalista kanssakäymistään, aktivoida keskustelua kansalaisten ja päättäjien välillä, edistää kanssaihmisyyttä sekä kehittää palveluja ja tukitoimia yhdistyksen ja lähikuntien alueella.

Löydät Soroppi ry:n osoitteesta: http://www.kansalaistalo.fi/?page_id=410

Outokummun Mielenterveysyhdistys VÄLKE RY

Outokummun mielenterveysyhdistys VÄLKE RY on vuonna 1992 perustettu Outokummun kaupungin, sekä Polvijärven ja Liperin kuntien alueella toimiva mielenterveyskuntoutujien potilasyhdistys.

Löydät VÄLKE RY:n osoitteesta: http://www.valkery.fi/

Pohjois-Karjalan Mielenterveysomaiset FinFami ry

Pohjois-Karjalan mielenterveysomaiset – FinFami ry:n toiminnan tarkoituksena on edistää mielenterveyskuntoutujien omaisten ja lähiverkoston hyvinvointia, toimia heidän edunvalvojanaan ja olla mukana kehittämässä mielenterveystyötä.

Löydät Pohjois-Karjalan Mielenterveysomaiset FinFami ry:n osoitteesta http://www.tukitupa.fi/

Kotikartanoyhdistys

Kotikartanoyhdistys ry on järjestöjen vuonna 1996 perustama yleishyödyllinen yhdistys, joka mahdollistaa toiminta-ympäristön kansalaisille, jäsenjärjestöille ja monille muille toimijatahoille.

Kotikartanoydistyksen löydät menemällä etusivulle.

Kotikartanoyhdistys ryInstagram
Kartanotie 9