Ylimääräinen uutiskirje 5/2020

Olemme julkaisseet uuden uutiskirjeen koskien Kotikartanoyhdistys ry:n ajankohtaisia asioita, uusia toimintoja, ja Koronaviruksen vaikutuksia Piparkakkutalon tilojen käyttöön. Uusimman uutiskirjeen päässet lukemaan klikkaamalla tätä linkkiä.

Suomen hallitus päätti jatkaa rajoitustoimia koronavirustartuntojen ja riskiryhmien suojelemiseksi. Näiden linjausten mukaisesti myös Piparkakkutalo pysyy suljettuna 13.5.2020 saakka. Kaikki tälle ajalle tehdyt tilavaraukset ovat automaattisesti peruutettuja, eikä niitä tarvitse erikseen poistaa sähköisestä varauskalenterista

Vaikka talo pysyy suljettuna, työntekijämme ovat yhä järjestöjen käytettävissä. Olemme käynnistäneet toimintoja ja tilaisuuksia hyödyntäen meillekin osin uusia työvälineitä etäyhteyksien mahdollistamiseksi. Kutsumme kaikki lämpimästi mukaan etätapahtumiin ja toimintoihin. Tarkemmat tiedot etätapahtumien sisällöstä ja ajoista löydät uutiskirjeestämme.

Yhdessä enemmän, etäyhteyksilläkin!