Ylimääräinen uutiskirje 3/2020

Kotikartanoyhdistys ry on julkaissut ylimääräiset uutiskirjeen koskien Koronaviruksen vaikutuksia Kotikartanoyhdistyksen tapahtumiin ja Piparkakkutalon tilojen käyttöön.  Uutiskirjeen pääset lukemaan nettisivuiltamme klikkaamalla tästä linkistä.

Tiedotustilaisuudessaan 12.3.2020 maan hallitus suositteli yli 500 ihmisen yleisötilaisuuksien peruuttamista ja samalla annettiin myös vahva suositus muidenkin tilaisuuksien peruuttamisesta, mikäli niitä ei ole välttämätöntä pitää.

Kotikartanoyhdistys ry on vallitsevan Koronavirus tilanteen seurauksena päättänyt perua kaikki tapahtumat ja koulutukset toistaiseksi. Pyrimme järjestämään suunnitellut tapahtumat ja koulutukset myöhemmin tilanteen selkiydyttyä ja tiedotamme niistä kotisivuillamme www.kotikartanoyhdistys.fi/ajankohtaista

Suositamme vahvasti Piparkakkutalossa kokoontuville yhdistyksille sähköpostikokouksia ja muita sähköisiä kokousmahdollisuuksia.

Ethän asioi Piparkakkutalolla, jos sinulla on pieniäkin flunssan oireita (päänsärky, kurkkukipu, yskä, hengenahdistus, epätavallisen heikko olo). Näillä toimilla suojaamme toisiamme ja työntekijöitä.

Ystävällisin terveisin,

Kotikartanoyhdistyksen työntekijät Mervi, Minna ja Teija