Ovatko järjestönne tilavarausasiat kunnossa?

Tietoomme on tullut useita jäsenjärjestöjen tekemiä tilavarauksia, joissa varausten aikana tilaa ei olla kuitenkaan käytetty sovitulla tavalla. Jäsenjärjestömäärämme kasvaa koko ajan, ja voidaksemme tarjota kokoustilan yhä useammalle, pyydämme jäsenjärjestöjämme huolehtimaan tilavarauksiensa ajantasaisuudesta.  Mikäli kokoustilan tarve peruuntuu, toivomme tehdyn tilavarauksen peruuttamista heti kun peruminen on tiedossa. Tällöin tila vapautuu muun jäsenjärjestön käytettäväksi.

Kotikartanoyhdistys siirtyi sähköisen tilavarauskalenterin käyttäjäksi kesäkuussa 2019, joten kaikki tehdyt tilavaraukset ovat nähtävissä os. www.varaukset.fi/kotikartanoyhdistys. Mikäli varauksenne on tehty sähköpostitse tai puhelimitse ja haluat perua varauksen, otathan meihin yhteyttä: puh. 050 404 6870 tai toimisto@kotikartanoyhdistys.fi . Mikäli järjestönne on varannut tilan itse sähköistä kalenteria käyttäen, tutustuthan sähköisen varauskalenterin ohjeisiin tilan perumista varten.

Mikäli tilavarauksenne on ajantasainen, toimia ei tarvita.